22 lip 2015

#Di

Sprawa pierwsza

Mazowieckie zalewa słońce, więc mimo, że szczerze nienawidzę pogody powyżej 25°C, jakoś trzeba się ubierać. Na szczęście moja szafa zawiera dość ubrań, by móc założyć coś wygodnego, myślę, że dość przyzwoicie wyglądającego i przede wszystkim dopasowanego do pogody.

Rzecz pierwsza, koszula. Znaleźć ją można w sieci sklepów Cropp. Osobiście uwielbiam koszule stamtąd pochodzące. Materiał jest przyjemny w dotyku, prześwitujący i cienki więc według mnie idealny na gorące dni.
























Drugą sprawą są oczywiście spodnie. Ja postanowiłam jedne ze swoich przerobić według sposobu, który znalazłam w internecie. Uważam, że teraz wyglądają ciekawiej, a co za tym idzie lepiej. 


















Nie byłabym sobą, gdybym nie dorzuciła do tego kilku błyskotek. Jestem typową sroką, więc jeśli miałam na cokolwiek spojrzeć, to tylko na to.
Sprawdzałam obie popierdułki, ale zegarek wygrał w ostatniej rundzie. Jak okazało się w drodze do celu, zegarek nie działał, więc schowałam go do plecaka i obyłam się bez. Czy tylko ja zostałam oszukana przez rzecz nieożywioną?















Sprawa druga

Niedawno nieco zabłądziłam w internetach, ale na moje szczęście znalazłam tylko sklep internetowy. Prawdopodobnie część z was go zna klik. Znalazłam tam wiele interesujących rzeczy. Osobiście bardzo lubię ubrania typu full print, więc byłam zachwycona, przeglądając kolejne strony w każdej z zakładek. Cała moja lista życzeń jest zapchana, więc kupić wszystkiego na raz raczej nie mogę. Rozkładam to więc na raty, od tygodnia. W pierwszej kolejności dotarły do mnie okulary i legginsy, które od początku pokochałam. 
 
Okulary to lustrzanki. Kolorem pasują do wielu rzeczy z mojej szafy, ale poza nim są jeszcze dwa inne. To jeden z wielu modeli. Legginsy to model typu full print galaxy, więc jak już się pewnie domyślacie, mogę chodzić w nich bez przerwy i szczerze powiedziawszy muszę się od tego powstrzymywać. Druga prośba powędrowała do taty, pod pretekstem imienin, wakacji, nowej szkoły i ocz ywiście bloga. Tak więc wczoraj przyjechały kolejne dwa cudeńka. 
Mama zabiera mnie zaraz po dodaniu posta w tajemnicze miejsce, więc pierwsza z bluzek będzie mi towarzyszyła. Zdam wam raport w następnym poście i prawdopodobnie wrzucę zdjęcia kolejnych rzeczy, które zamówiłam dzisiaj. Polecam sklep, a co do płatności, sama wybieram kuriera za pobraniem. Trzymajcie się chłodno w gorące dni i do zobaczenia jutro w kolejnym poście! /Di


7 komentarzy :

  1. Też chce taka śliczna bluzkę! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie koszule, które posiadam są ze sklepu Cropp. Osobiście bardzo mi się podobają i polecam. :) / Di

      Usuń
  2. No, no! Zajebiste! Widzę, że Mo odzywa się rzadziej.. Szkoda, bo ma fajne przemyślenia ;) Rzuca się na głębokie tematy, ale zajebiście jej idzie. Di-fajnie, jesteś kolejna zajebista! Na pewno dużo osiągnięcie przez bloga. Życzę wam powodzenia, i dodawajcie szybko nastepne posty. Mo, trochę więcej aktywności, wiem, że pewnie trudno napisać głębokie przemyślenia na temat homoseksualistów, ale Tobie post o tolerancji i fundamentach wyszedł... Zajebiście? Obie śliczne i utalentowane. Czekam na następny post :D Pozdrawiam serdecznie! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje,że wyświetlają wam sie powiadomienia o dodaniu kom. bo...chce więcej porad modowych Di ! :D <3 już kilka osób powiedziało mi że " ładnie dziś wyglądam" mam wrażenie,że to dzięki temu, iż dajesz fajne porady, lepiej mi spoglądać teraz w szafe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo cieszy mnie ten fakt! Mam w planach zakupienie lampy, żeby zdjęcia dla Was były lepszej jakości. Przytulas i do zobaczenia w następnych postach! <3 / Di

      Usuń
  4. a co sądzisz o tym plecaczku http://betterlook.pl/pleacaki-full-print-1454/Plecak-Damski-Fullprint-Kwiaty-Vintage.html ? wygląda bardzo fajnie i pewnie by Ci się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moja kolorystyka, wolę ciemne ubrania i dodatki. Sam motyw Vintage mi się podoba. :)

      Usuń