16 sie 2015

YouTuberzy według MoDi

*Post zawiera lokowanie produktów*


Rok 2015. YouTube staje się coraz bardziej popularnym serwisem internetowym.Wraz z Magdą, wpadłyśmy na pomysł, żeby w tym poście napisać parę słów o naszych ulubionych YouTuberach. Wszystkich, których oglądamy jest bardzo dużo, więc postanowiłyśmy wybrać dziewięciu. Napisałyśmy nazwę każdego z nich na karteczce, po czym wszystkie trafiły do słoiczka, z którego kolejno losowałyśmy. Na dole znajdziecie zdjęcia w ubraniach (ReZiStyle & Yoczook).


Klikając na nazwy chłopaków, zostaniecie przekierowani na ich konta na YT :) 


Los Moniki: Polski Pingwin

Uważam, że Stuart jest bardzo przystojnym mężczyzną, który robi to co lubi. Ma ogromne poczucie humoru, lubi wkręcać inne osoby, jak dla mnie jest to chodzący ideał (w tej chwili, dostałam z kopa od Magdy XD) /Monika XD


Los Magdy: Naruciak

Osobiście bardzo lubię oglądać filmy Adama. Znajduję wiele takich, które potrafią rozbawić mnie do łez, ale też takich, które dają mi dużo do myślenia. Nie sądzę, żeby kiedykolwiek znudziło mi się spędzanie czasu na oglądaniu wytworów jego wyobraźni. / Magda :D


Los Moniki: Ajgor Ignacy

Jest to chłopak, który otwarcie wyraża swoją opinię na  filmikach, na temat rzeczy które go denerwują, albo bawią. Obecnie ma 366 253 subskrypcji na swoim kanale. Jest bardzo bezpośredni i czasem bezczelny xD (Jest to jednak moja opinia ;) ) Mam ogromną nadzieję, że kiedyś uda mi się go spotkać i chwile z nim porozmawiać :D  /Monika :D


Los Magdy: MultiGameplayGuy

Co sądzę o Michale? Cóż. Na pewno jest chłopakiem bardzo zabawnym. Zalicza się do tych YouTuberów, którzy najbardziej mnie rozśmieszają. Często czekam na jego filmiki, a gdy się pojawią, od razu biorę się za oglądanie. Nie wiem, jak wy, ale ja już nie mogę doczekać się teledysku i samej piosenki "Nie wiem" 

/ Magda ^^


Los Moniki: Marcin Dubiel

No to.. Marcin! :D Miły chłopak, udało nam się go spotkać ( post 'Spotkaj Yoczooka w Warszawie'). Ogromnie współczuję mu challengu, jaki zrobili mu Naruciak i Stuu (Mleko, cola, płyn do naczyń XD) Ja i Magda, pamiętamy jak był zwykłym fejmem na ask.fm ;3 Jest jednym z lepszych YouTuberów na polskim YouTubie :D /Monika :D


Los Magdy: Yoczook

To z kolei YouTuber, którego znam krótko, ale od razu zdobył moją sympatię. Nie przeklina na filmikach, nie toleruje palenia, picia i narkotyków. Jako 17-letni chłopak daje nam bardzo dobry przykład. Pomijając wygląd, (wszystkich tu opisanych YouTuberów uważam za przystojnych) uwielbiam go za sposób bycia. Miałam tą przyjemność, żeby z nim porozmawiać i z tego, co sama zauważyłam, jest bardzo miły i ma ogromne poczucie humoru. Idę sarny płoszyć! Teraz Monia! / Magda XD #YO


Los Moniki: ReZigiusz

Jeden z pierwszych YouTuberów jakich oglądałam. Remek ma ogromne poczucie humoru, dzięki niemu polubiłam niektóre gry, jego filmiki mogę oglądać parę razy, nigdy mi się to nie znudzi. Z wielką niecierpliwością czekam na jego następne filmiki i ogromnie się cieszę, że nie spoczął na laurach po osiągnięciu sukcesu, tylko nadal nagrywa! Szacun :) /Monika :D


Los Magdy: IsAmUxPompa

Ostatnio to jego filmiki oglądam najczęściej. Co chwila sprawdzam czy nie wpadł nowy film z The Walking Dead i bardzo nieswojo czuję się z tym, że sezon 3 dopiero w październiku. ;-; Poza tym Isamu wręcz rozwala mnie szczerością i specyficznym poczuciem humoru, które przypadło mi do gustu. Często nie mogę wyjść z podziwu, jak z chwili na chwilę zmienia się pod wpływem córki.Uważam, że jest wspaniałym ojcem. Nic dodać, nic ująć. :3 / Magda ;3


Los wspólny: JDabrowsky

 Uwielbiam go za jego poczucie humoru, dystans do wszystkiego co go otacza, oraz jego podejścia do swoich fanów. Z całego Terefere, najbardziej lubię właśnie Jasia i Kiśla :D Uwielbiam go za jego poczucie humoru, chociaż czasami wydaje sie być smutny. Kocham jego ruchy w teledysku do piosenki Remo ft. Jan Dąbrowski - TEREFERE  Pozdrawiam wszystkie Firanki ;) /Monika :D


Na pewno nie umieszczę tu wszystkiego, co o nim sądzę, bo książka to nie jest. Ale śmiało mogę stwierdzić, że firanką nie jestem. Moja opinia o nim skupia się głównie na obserwacjach charakteru, nie suchej treści filmów. Jest wiele pytań, które chciałabym mu zadać. Zdradzę tylko, że Legnica gości mój list. Z tego co widzę, jest chłopakiem który nie daje wiele po sobie poznać i zawsze chce uszczęśliwić innych. Dzięki niemu staram się nie przeklinać. / Magda :3


Nad zdjęciami zamieściłyśmy przejścia, które przekierują was do sklepów Yoczooka oraz ReZiego ;3 



Przejście do sklepu ReZiego


 








Przejście do sklepu Yoczooka









Post zawiera nasze opinie. OCENIAMY NA PODSTAWIE ZACHOWAŃ ZAUWAŻONYCH W TREŚCI ZAMIESZCZANEJ NA SERWISIE YOUTUBE, nie znamy ich osobiście. Uwaga, żeby nie zostało to źle odebrane. :) Pozdrawiamy, MoDi. 



5 komentarzy :

  1. nie rozsławiajcie tu chłopaków ! :D ... mam zazdro na bluze *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. poprosze więcej porad modowych <3 jeny z tego jak oglądam wsze zdjęcia to umiecie sie ubrać ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W związku z tyloma prośbami dotyczącymi moich prymitywnych porad, biorę się w garść i szykuję dla was kilka postów #Di w przód! Dzięki wielkie za ogromną motywację miśki! / Di

      Usuń
  3. 46 year old Structural Analysis Engineer Glennie Worthy, hailing from Madoc enjoys watching movies like Funny Bones and Foreign language learning. Took a trip to Archaeological Site of Atapuerca and drives a Ferrari 250 GT LWB California. artykul

    OdpowiedzUsuń